Zarządzenie Nr 156/09
WÓJTA GMINY NAREWKA
z dnia 30.12.2009 r.
w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym.
§ 1. W regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka wprowadzonym Zarządzeniem Nr 13/07 Wójta Gminy Narewka z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego § 6 otrzymuj brzmienie:
„§ 6 W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy znakowaniu spraw posługuja się następującymi symbolami:
1. stanowisko Wójta Gminy – 1 osobowe;
2. stanowisko Sekretarza Gminy – 1 osobowe – Or.;
3. stanowisko ds. obsługi Rady Gminy – 1 osobowe – Or.;
4. stanowisko ds. organizacyjnych i promocji gminy – Or.;
5. refertat finansowy – 9 osobowy – Fn.;
6. Urząd Stanu Cywilnego oraz sprawy obywatelskie – 1 osobowe – USC.;
7. stanowiska ds. budownictwa – 1 osobowe – B.
8. stanowisko ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej – 1 osobowe -GK;
9. stanowisko ds. decyzji środowiskowych - OS.
10. stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowaego – 1 stanowiskowe -OC.;
11. stanowiska ds. rolnictwa – 1 osobowe – R.;
12. stanowisko ds. geodezji- 1 osobowe – G.;
13. stanowisko ds. działalności gospodarczej oraz kasa – 1 osobowe – Fn.;
14. stanowisko ds. świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych oraz stypendium – 1 osobowe – SR.
15. informatyk – 1 osobowe – I.
16. Gminne Centrum Informacji – 1 osobowe - GCI
17. pracownicy obsługi:
1) kierowcy autobusów: 4 etaty;
2) kierowca samochodu ratowniczo – gaśniczego: 1 etat;
3) kierowca – operator sprzętu do wywozu nieczystości stałych i płymmych: 3 etaty
4) pracownik fizyczny działu gospodarki komunalnej : 1 etat
5) woźna: 1 etat”
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
mgr Mikołaj Pawilcz
Metryka strony