Zarządzenie Nr 190/05
Zarządzenie Nr 190/05
Wójta Gminy Narewka
z dnia 30 września 2005 r.
w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne kierownicze i urzędnicze stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Narewka
oraz podległych jednostkach organizacyjnych.
Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz.1806; z 2003 r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203 Nr 167, poz.1759; z 2005 r. Nr. 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457) w związku z art. 3a ust.2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593; 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz.1806; 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz. 192, Nr 122, poz. 1020) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wprowadzam regulamin naboru na wolne stanowiska kierownicze i urzędnicze stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Narewka oraz podległych jednostkach organizacyjnych stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Nadzór nad realizają zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powięcia.
Wójt Gminy Narewka
mgr Mikołaj Pawilcz
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 190/05
z dnia 30.09.2005 r.
Regulamin naboru na wolne kierownicze i urzędnicze stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Narewka
oraz podległych jednostkach organizacyjnych.
Rozdział I
Przepisy ogólne
§ 1. Regulamin określa szczegółowe procedury związane z zatrudnieniem pracowników na podstawie mianowania, umowy o pracę na stanowiskach wymienionych w statucie gminy z wyłączeniem stanowisk pomocniczych i obsługi. Zapewnia jawność, otwartość oraz konkurencyjność podczas naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy oraz jednostkach podległych.
§ 2. Regulamin ma ułatwić zapewnia zatrudnienie na określonych stanowiskach pracy pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, predyspozycjach zapewniających prawidłową realizację zadań urzędu oraz realizację planów i ambicji zawodowych pracownika.
§ 3. Poprzez przeprowadzenie procedury zatrudnienia rozumie się:
1) planowanie zatrudnienia;
2) ogłoszenie o naborze oraz przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych;
3) selekcja kandydatów;
4) ogłoszenie wyników naboru;
5) ocena pracownika.
§ 4. W procesie zatrudniania pracowników uczestniczą:
1) Wójt Gminy;
2) Sekretarz Gminy;
3) w przypadku jednostek organizacyjnych podległych - kierownicy tych jednostek;
4) pracownik ds. organizacyjnych.
§ 5. Nadzór nad prawidłowym stosowaniem regulaminu sprawuje Sekretarz Gminy
rozdział II
Rozpoczęcie procedury rekrutacyjnej
§ 6. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje wójt gminy opierając się na informacjach przekazanych przez sekretarza gminy o wakujących stanowiskach pracy sporządzonych w formie wniosku o przyjęcie nowego pracownika.
§ 7. Wniosek, o którym mowa w § 6 powinien być sporządzony co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem, lub takim, który pozwoli uniknąć zakłóceń w prawidłowym funkcjonowanu urzędu.
§ 8. Wzór wniosku o przyjęcie nowego pracownika stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 9. Sekretarz Gminy jest zobligowany do przedstawienia do akceptacji Wójtowi Gminy projektu opisu stanowiska na wakujące miejsce pracy.
§ 10. Opis stanowiska, o którym mowa w § 9 zawiera:
1) dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy oraz wynikające z tego tytułu obowiązki;
2) określenie szczegółowych kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji, którymi powinna charakteryzować się osoba zajmująca dane stanowisko;
3) określenie uprawnień oraz odpowiedzialności na danym stanowisku pracy
4) inne wyznaczniki określające charakter danego stanowiska pracy.
§ 11. Akceptacja projektu opisu stanowiska pracy oraz zgoda Wójta Gminy powodują rozpoczęcie procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
§ 12. Wzór formularza opisu stanowiska pracy stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu
Rozdział III
Powołanie komisji rekrutacyjnej
§ 13. Komisję rekrutacycjną powołuje Wójt Gminy.
§ 14. W skład komisji rekrutacyjnej wchodzą:
1) Wójt Gminy lub też osoba przez niego upoważniona;
2) Sekretarz Gminy lub też osoba przez niego upoważniona;
3) w przypadku wolnych miejsc pracy w jednostkach organizacyjnych podległych, kierownik tejże jednostki organizacyjnej lub też osoba przez niego upoważniona;
4) pracownik ds. organizacyjnych.
§ 15. Komisja rekrutacyjna działa do czasu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy lub też do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.
Rozdział IV
Etapy naboru
§ 16. Nabór na wolne stanowisko pracy składa się z następujących etapów:
1) ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy;
2) składanie dokumentów aplikacyjnych;
3) wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych;
4) ogłoszenia listy kandydatów, którzy spoełniają wymagania formalne;
5) selekcja końcowa kandydatów:
a) test kwalifikacyjny;
b) rozmowa kwalifikacyjna
6) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko pracy;
7) podjęcie decyzji o zatrudnieniu oraz podpisanie umowy o pracę;
8) ogłoszenie wyników naboru
Rozdział V
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
§ 17. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy zamieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu przez okres minimum 14 dni.
§ 18. Możliwe jest dodatkowo umieszczanie ogłoszeń w następujących miejscach:
1) prasie;
2) biurach pośrednictwa pracy;
3) urzędach pracy;
4) akademickich biurach karier;
§ 19. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy zawiera:
1) nazwę i adres jednostki;
2) określenie stanowiska urzędniczego;
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy, na które ogłoszono nabór, z określeniem, które z nich są wymagane, a które są dodatkowo mile widziane;
4) określenie zadań, kakie mają być wykonywane na danym stanowisku;
5) wskazanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych;
6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
§ 20. Wzór ogłoszenie stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego regulaminu.
Rozdział VI
Przyjmowanie i postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi
§ 21. Na dokumenty aplikacyjne składają się
1) list motywacyjny;
2) życiorys - curriculum vitae;
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6) referencje;
7) orginał kwiestionariusza osobowego
§ 22. Dokumenty przyjmowane są w formie pisemnej w terminie i miejscu określonym w ogłoszeniu, jednakże termin ten nie może być krótszy niż 14 dni od opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publiczej.
§ 23. Dokumenty przesyłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
§ 24. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
§ 25. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego.
§ 26. Dokumenty pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Rozdział VII
Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych
§ 27. Analizy dokumentów aplikacyjnych dokonuje komisja rekrutacyjna.
§ 28. Celem analizy jest porównanie danych zawartych w aplikacji z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.
§ 29. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata do pracy na wolnym stanowisku pracy.
Rozdział VIII
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne
§ 30. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, i wstępnej selekcji umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów , którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
§ 31. Lista, o której mowa w § 30 zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
§ 32. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
§ 33. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem,określonymi w ogłoszeniu o naborze.
§ 34. Przykład listy stanowi załączik Nr 4 do niniejszego regulaminu.
Rozdział IX
Selekcja końcowa kandydatów
§ 35. Na selekcję końcową składają się:
1) test kwalifikacyjny;
2) rozmowa kwalifikacyjna
§ 36. Celem przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego jest sprawdzenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania określonej pracy.
§ 37. Za przygotowanie zestawu testowego odpowiedzialny jest Sekretarz Gminy. Test zawiera pytania dotyczące ogólnych zagadnień z zakresu działalności jednostek samorządu terytorialnego oraz pytań specjalistycznych dotyczących konkretnego stanowiska pracy.
§ 38. Celem przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem w celu weryfikacji informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać:
1) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków;
2) posiadaną wiedzę na temat jednostki samorządu terytorialnego, w której dana osoba ubiega się o stanowisko;
3) oboiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata;
4) cele zawodowe kandydata
§ 39. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza komisja konkursowa. Każdy z członków komisji ocenia kandydata w ramach skali punktowej od 0 do 10;
§ 40. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał najwyższą liczbę punktów z testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Rozdział X
Sporządzenie protokołu
§ 41. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół, który powinien zawierać w szczególnośći:
1) określenie stanowiska, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska oraz adresy zamieszkania nie więcej niż 5 kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze;
2) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru oraz uzasadnienie danego naboru
§ 42. Wzór protokołu stanowi załącznik Nr 5 do niniejszego regulaminu.
Rozdział XI
Zatrudnienie kandydata do pracy i przygotowanie umowy o pracę
§ 43. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności. Niniejsze zaświadczenie dołącza się do jego akt osobowych wraz z dokumentami aplikacyjnymi.
§ 44. Przed podpisaniem umowy o pracę kandydata na stanowisko kieruje się na badania lekarskie w celu potwierdzenia jego zdolności do wykonywania pracy na danym stanowisku.
§ 45. Pierwsza umowa o pracę z nowozatrudnionym pracownikiem jest zawierana na okres próbny nie dłuższy niż 3 miesiące.
§ 46. Nowozatrudniony pracownik otrzymuje umowę o pracę najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy.
§ 47. Przed przystąpieniem do pracy pracownik powinien zostać skierowany na wstępne i stanowiskowe szkolenie BHP. Zapoznanie się z przepisami BHP potwierdza się stosownym zaświadczeniem, którego kopię wpina się do akt osobowych pracownika.
§ 48. W dniu zatrudnienia Sekretarz Gminy zobowiązany jest zapoznać pracownika z Regulaminem pracy, szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień pracowniczych oraz innymi przepisami regulującymi tryb pracy w urzędzie.
§ 49. Fakt zapoznania się z dokumentami, o których mowa w § 47 poświadcza się pisemnie według oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 6 do niniejszego Regulaminu. Podpisaną kopię w/w oświadczenia wpina się do akt osobowych nowozatrudnionego pracownika.
§ 50. Nie później niż w ciągu 7 dni od zawarcia umowy o pracę pracodawca informuje pracownika na piśmie o obowiązującej dobowej i tygodniowej normie czasu pracy, częstotliwości wypłaty wynagrodzenia, przysługującym urlopie wypoczynkowym oraz długości okresu wypowiedzenia. Kopię niniejszego dokumentu dołącza się do akt osobowych pracownika.
Rozdział XII
Ogłoszenie o wynikach naboru
§ 51. Informację o wynikach naboru upowszechnia się w termninie 14 dni od dnia zartudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 52. Informacja, o której mowa w § 51 zawiera:
1) nazwę i adres jednostki;
2) określenie stanowiska urzędniczego;
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania;
4) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata na stanowisko urzędnicze
§ 53. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w jednostce, w której ył prowadzony nabór, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
§ 54. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zartudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najleprzych kandydatów wymienionych w protokole naboru. Przepisy § 51, 52 i 53 stosuje się odpowiednio.
§ 55. Wzór informacji o wynikach naboru stanowi załącznik Nr 6 do niniejszego Regulaminu.
Rozdział XIII
Przepisy koncowe
§ 56. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się z stosuje się przepisy ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu pracy.
Załącznik Nr 1
Wniosek o przyjęcie nowego pracownika
Zwracam się z prośbą do Wójta Gminy Narewka o wszczęcie naboru na wolne stanowisko ...............................................................................................................................................
/podać nazwę wolnego stanowiska pracy, a w przypadku jednostek organizacyjnych nazwę jednostki/
Wakat powstał w wyniku:
a) urlopu macierzyńskiego pracownika;
b) urlopu wychowawczego pracownika;
c) urlopu bezpłatnego pracownika;
d) przejsia pracownika na emeryturę lub rentę;
e) innej usprawiedliwionej nieobecności w pracy;
f) powstania nowego stanowiska pracy lub jednostki organizacyjnej;
g) zmiany przepisów prawnych, wprowadzenie nowych zadań do realizacji;
h) innej sytuacji: .....................................................................................................................................................................................................................
/podać jakiej/
Uzasadnienie: ...........................................................................................................................................................................................................................
...................................................
/data i podpis Sekretarza Gminy/
W załączeniu:
1) Opis stanowiska pracy;
2) Zakres czynności wykonywanych na danym stanowisku pracy.
Załącznik Nr 2
Formularz opisu stanowiska pracy
A. Informacje ogólne dotyczące stanowiska pracy:
1. Stanowisko: ..........................................................................................................................................................................................................................
2. Symbol stanowiska: ...............................................................................................................................................................................................................
B. Wymogi kwalifikacyjne:
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły): ..............................................................................................................................................................................
2. Wymagany profil (specjalność) ..............................................................................................................................................................................................
3. Obligatoryjne uprawnienia: .....................................................................................................................................................................................................
4. Doświadczenia zawodowe: .....................................................................................................................................................................................................
5. Predyspozycje osobowościowe: ..............................................................................................................................................................................................
6. Umiejętności zawodowe: ........................................................................................................................................................................................................
C. Zasady współzależności służbowej:
1. Bezpośredni przełożony:.........................................................................................................................................................................................................
2. Przełożony wyższego stopnia: .................................................................................................................................................................................................
Uwagi dodatkowe:
a) pracownik jest służbowo odpowiedzialny wobec swojego bezpośredniego przełożonego;
b) od każdej decyzji bezpośredniego przełożonego można odwołać się do przełożonego wyższego szczebla.
D. Zasady zwierzchnictwa stanowisk:
1. Nazwy bezpośrednio podległych stanowisk: ................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
2. Nazwy stanowisk będących pod nadzorem merytorycznym: ................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
E. Zasady zastępstw na stanowiskach:
1. Osoba na stanowisku zastępuje:
(nazwa stanowiska) ...................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
2. Osoba na stanowisku jest zastępowana przez:
(nazwa stanowiska) ...................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
F: zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Zadania główne: ................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
2. Zadania pomocnicze:..............................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
3. Zadania okresowe: ................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
4. Zakłócenia działalności: ..........................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
5. Zakres ogólnych obowiązków: ................................................................................................................................................................................................................................................
6. Szczeólne prawa i obowiązki: .................................................................................................................................................................................................
7. Ocena realizacji zadań:
Podmiot dokonujący oceny |
Metoda oceny |
Miernik oceny |
8. Zakres i stopień samodzielności na stanowisku:
a) Zakres: ..........................................................................................................................
b) Stopień: .........................................................................................................................
9. Zakres i rodzaj decyzji podejmowanych na stanowisku pracy:
c) Zakres |
Województwo |
Urząd (jednostka) wszyscy pracownicy |
R Rodzaj |
||
d) administracyjne |
||
e) finansowe |
||
f) organizacyjne |
||
g) kierownicze |
||
h) personalne |
||
i) inne |
G. Odpowiedzialność pracownika:
1. Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
........................................................................................................................................
2. Podmiot/przedmiot i zakres odpowiedzialności:
Zakres Podmiot/ |
Bardzo duży |
Duży |
||
bezpośredni |
pośredni |
bezpośredni |
pośredni |
|
adninistracyjna |
||||
finansowa |
||||
mienie |
||||
wyposażenie |
||||
pracownicy |
H. kontakty zewnętrzne:
1. Kluczowe kontakty zewnętrzne: ......................................................................................
........................................................................................................................................
2. Kluczowe kontakty wewnętrzne: .....................................................................................
.......................................................................................................................................
I. wyposażenie stanowiska pracy:
1. Sprzęt informatyczny: ....................................................................................................
........................................................................................................................................
2. Oprogramowanie: .........................................................................................................
........................................................................................................................................
3. Środki łączności: ..........................................................................................................
......................................................................................................................................
4. Inne urządzenia: .........................................................................................................
......................................................................................................................................
5. Środki transportu: .......................................................................................................
.....................................................................................................................................
J. fizyczne warunki pracy:
1. Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych:
....................................................................................................................................
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: ...........................................................................
K. przywileje i atrakcje stanowiska: ................................................................................
....................................................................................................................................
L. możliwości awansu i rozwoju przez daną pracę: ............................................................
...................................................................................................................................
Załącznik Nr 3
Wzór ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko pracy
........................................................................................
/podać nazwę i adres jednostki, której dotyczy ogłoszenie/
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
..................................................................................................................................
/podać nazwę stanowiska pracy/
1. Wymagania niezbędne:
a) ...............................................................................................................................
b) ...............................................................................................................................
c) ...............................................................................................................................
2. Wymagania dodatkowe:
a)...............................................................................................................................
b)...............................................................................................................................
c)...............................................................................................................................
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) ...............................................................................................................................
b) ...............................................................................................................................
c) ...............................................................................................................................
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko...." w terminie do dnia: ..................................... .
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu: adres: www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/narewka/ oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu przy ulicy Białowieskiej 1 w Narewce
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)."
Załącznik Nr 4
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
............................................................
/pieczęć nagłówkowa pracodawcy/
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na stanowisko:
.............................................................................
/podać nazwę stanowiska/
do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
1. ....................................................................... .............................................................
/imię i nazwisko/ /miejsce zamieszkania/
2. ....................................................................... .............................................................
/imię i nazwisko/ /miejsce zamieszkania/
3. ....................................................................... .............................................................
/imię i nazwisko/ /miejsce zamieszkania/
4. ....................................................................... .............................................................
/imię i nazwisko/ /miejsce zamieszkania/
5. ....................................................................... .............................................................
/imię i nazwisko/ /miejsce zamieszkania/
.........................................................
/data i podpis osoby upoważnionej/
Załącznik Nr 5
Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko pracy w urzędzie
....................................................................
/nazwa stanowiska pracy/
1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało: ................. kandydatów spełniających wymogi formalne.
2. Komisja w składzie:
a) ..............................................................................................
b) ..............................................................................................
c) ..............................................................................................
po dokonaniu selekcji aplikacji, zgodnie z Zarządzeniem Nr 190/05 Wójta Gminy Narewka z dnia 30 września 2005 r. wybrała następujących kandydatów według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze:
L.p. |
Imię i nazwisko |
Adres |
Wynik testu |
Wynik rozmowy |
1. |
||||
2. |
||||
3. |
||||
4. |
||||
5. |
- Zastosowano następujące metody naboru: ........................................................................................................................................................................
- Uzasadnienie wyboru: .....................................................................................................................................................................................................
- Załączniki do protokołu:
a) kopia ogłoszenia o naborze;
b) kopie dokumentów aplikacyjnych 5 kandydatów;
c) wyniki testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Protokół sporządził:
............................................................................
/data, imię i nazwisko sporządzającego protokół/
............................................................
/podpis i pieczęć Wójta Gminy lub
kierownika jednostki organizacyjnej/
Podpisy członków Komisji rekrutacyjnej:
1. ................................................................
2. ................................................................
3. ................................................................
Załącznik Nr 6
................................................, dnia .............................. r.
Oświadczenie
Ja, niżej podpisany: ...................................................................................................................................................................................................................
/imię i nazwisko/
zatrudniony na stanowisku /podać nazwę stanowiska/ : ................................................................................................................................................................
oświadczam, że zapoznałem się z niżej wymienionymi dokumentami:
a) zakres czynności;
b) opis stanowiska pracy;
c) regulamin organizacyjny;
d) regulamin pracy;
e) instrukcja kancelaryjna
oraz zobowiązuję się do przestrzegania innych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie urzędu.
......................................................... ......................................................................................................................................................................................
/miejscowość, data/ /czytelny podpis/
Załącznik Nr 7
Informacja o wynikach naboru
..............................................................................................
/nazwa stanowiska pracy/
Informujemy. że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został/a
wybran/a Pan/i: ........................................................................................................................................................................................................................
/imię i nazwiko/
zamieszkały/a w .............................................................................................................................................................................................................................................
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................
/ data i podpis osoby upoważnionej/
Załącznik 7a
Informacja o wynikach naboru
..............................................................................................
/nazwa stanowiska pracy/
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów /lub braku kandydatów/.
Uzasadnienie:
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................
/ data i podpis osoby upoważnionej/
Metryka strony