PLATFORMA ZAKUPOWA
PLATFORMA ZAKUPOWA
Szanowni Państwo,
ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchomiliśmy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie udzielania zamówień powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/narewka.
Jak to wygląda w praktyce:
- Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (SWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia),
- Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego.
- W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym (w zależności od progów) (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze postępowania przetargowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/narewka
Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/.
Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty, jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo podpisać składane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym (w zależności od progów).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00).
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Metryka strony