Zarządzenie Nr 153/09
Wójta Gminy Narewka
z dnia 1 grudnia 2009 r.
w sprawie opublikowania Polityki Jakości i Celów Jakości w Urzędzie Gminy Narewka
Na podstawie § 13 Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego Zarządzeniem Nr 13/07 Wójta Gminy Narewka z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego, w związku z wymogiem 5.3 normy PN-EN ISO 9001-2009 zarządzam, co następuje
Opublikować Politykę Jakości, stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
Opublikować Cele Jakości określone w Załączniku Nr 2 do niniejszego Zarządzenia
Nadzór realizacją niniejszego Zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. ISO.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
mgr Mikołaj Pawilc
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 153/09
Wójta Gminy Narewka
z dnia 01 grudnia 2009 r.
Urzędu Gminy Narewka
Nasze cele osiągniemy poprzez:
1. zapewnienie klientom fachowej, terminowej, zgodnej z obowiązującym prawem usługi, realizowanej z poszanowaniem etyki i wolnej od korupcji;
2. kształtowanie wśród pracowników Urzędu indywidualnej odpowiedzialności za jakość wykonywanej pracy;
3. podnoszenie w świadomości pracowników przekonania o służebnej roli urzędu oraz konieczności ciągłego podnoszenia i doskonalenia swych kwalifikacji oraz
umiejętności zawodowych;
4. ciągłe podnoszenie gospodarczej i społecznej rangi gminy;
5. doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów;
Jednocześnie jako Wójt Gminy zobowiązuję się wraz z kadrą kierowniczą i pracownikami Urzędu do spełniania obowiązujących wymagań prawnych i realizacji standardów, wynikających z normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz do ciągłego doskonalenia, aktualizowania systemu zarządzania jakością, a także zapewnienia niezbędnych zasobów do wdrożenia założeń polityki.
mgr Mikołaj Pawilcz
do Zarządzenia Nr 153/09
Wójta Gminy Narewka
z dnia 01 grudnia 2009 r.
Urzędu Gminy Narewka
Założenia Polityki jakości zamierzamy osiągnąć poprzez realizację następujących celów:
1. podnoszenie w świadomości pracowników przekonania o służebnej roli urzędu oraz konieczności ciągłego podnoszenia i doskonalenia swych kwalifikacji i
umiejętności zawodowych;
2. określenia przejrzystego zakresu obowiązków poszczególnych pracowników urzędu poprzez jasny podział zadań, uprawnień i odpowiedzialności;
3. gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy o potrzebach oraz oczekiwaniach klientów i ich uwzględnianie w działalności urzędu;
4. wspieranie aktywności gospodarczej inwestorów oraz ułatwianie im prowadzenia działalności poprzez upraszczanie procedur prawnych;
5. rozbudowa infrastruktury technicznej: dróg, wodociągów, kanalizacji, sieci Internet itp;
6. rozbudowa infrastruktury turystycznej oraz służącej ogólnie pojętej rekreacji;
7. wprowadzenie nowoczesnych usług w realizacji zadań, w szczególności usług wykorzystujących Internet do komunikacji i realizacji usługi w Urzędzie;
Odpowiedzialność za realizację powyższych celów oraz jakość i terminowość świadczenia usług ponoszą wszyscy pracownicy.
mgr Mikołaj Pawilcz
Metryka strony