Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Podstawowym aktem prawnym regulującym działalność organów administracji publicznej jest Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
Godziny pracy sekretariatu Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Terminy załatwiania spraw
- Niezwłocznie: sprawy rozpatrywane na podstawie dostępnych dowodów.
- W ciągu miesiąca: sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
- W ciągu dwóch miesięcy: sprawy szczególnie skomplikowane.
- W ciągu miesiąca od otrzymania odwołania: sprawy w postępowaniu odwoławczym.
- W przypadku opóźnienia, organ administracji publicznej zawiadamia strony o przyczynach zwłoki i nowym terminie załatwienia sprawy.
Wymagane dokumenty Przed złożeniem wniosku sprawdź, jakie dokumenty są potrzebne. Szczegółowe informacje uzyskasz u pracowników merytorycznych Urzędu Gminy.
Opłaty Informacje na temat opłat związanych ze złożeniem wniosku dostępne są u pracowników komórek merytorycznych.
Odwołania Każdy ma prawo odwołania od decyzji organu pierwszej instancji. Decyzje zawierają informacje o trybie i organach odwoławczych.
Skargi i wnioski Każdy może składać skargi i wnioski dotyczące działalności urzędu. Wójt Gminy Narewka przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 10:00 - 16:30 oraz w miarę możliwości w godzinach pracy urzędu.
Karty usług Karty usług dostępne są na stronie: https://narewka.pl/pl/urzd_gminy/karty_usug/
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Dostępna na portalu ePUAP: /Narewka/SkrytkaESP.
Można korzystać z serwisu e-usług Urzędu Gminy Narewka: https://ipodlaskie.pl/jednostki/urzad-gminy-narewka.html
oraz aplikacji mobilnej (Google Play, AppStore): ipodlaskie.pl
Metryka strony