Zarządzenie Nr 112/04

Zarządzenie Nr 112/04

Wójta Gminy Narewka

z dnia 02 czerwca 2004 r.

w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym

     Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568/

z a r z ą d z a m wprowadzić zmiany w regulaminie organizacyjnym uchwalonym zarządzeniem Nr 16/03 Wójta Gminy Narewka z dnia 02 kwietnia 2003 r.

§ 1

     W § 6 regulaminu organizacyjnego dodaje się punkt 11 o brzmieniu:

Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych - 1 osobowe.

§ 2

    W § 8 regulaminu dodaje się pkt 10 o brzmieniu:

Do zadań stanowiska ds. świadczeń rodzinnych należy:

1) Przyjmowanie wniosków dot. ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych wraz z wymaganymi załącznikami.

2) Wyliczanie przysługujących świadczeń i przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne.

3) Sprawozdawczość obowiązująca w tym zakresie.

4) Przygotowywanie listy wypłat i przelewów.

§ 3

     Pozostałe postanowienia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka pozostają bez zmian.

§ 4

    Wprowadzenie zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka powierzam sekretarzowi gminy.

§ 5

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02 czerwca 2004 r.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2004-06-15

Data modyfikacji: 2004-06-15

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2004-06-15