Zarządzenie Nr 112/04
Zarządzenie Nr 112/04
Wójta Gminy Narewka
z dnia 02 czerwca 2004 r.
w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568/
z a r z ą d z a m wprowadzić zmiany w regulaminie organizacyjnym uchwalonym zarządzeniem Nr 16/03 Wójta Gminy Narewka z dnia 02 kwietnia 2003 r.
§ 1
W § 6 regulaminu organizacyjnego dodaje się punkt 11 o brzmieniu:
Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych - 1 osobowe.
§ 2
W § 8 regulaminu dodaje się pkt 10 o brzmieniu:
Do zadań stanowiska ds. świadczeń rodzinnych należy:
1) Przyjmowanie wniosków dot. ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych wraz z wymaganymi załącznikami.
2) Wyliczanie przysługujących świadczeń i przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia rodzinne.
3) Sprawozdawczość obowiązująca w tym zakresie.
4) Przygotowywanie listy wypłat i przelewów.
§ 3
Pozostałe postanowienia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka pozostają bez zmian.
§ 4
Wprowadzenie zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka powierzam sekretarzowi gminy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02 czerwca 2004 r.
Metryka strony