Zarządzenie Nr 82/04

Zarządzenie Nr 82/04

Wójta Gminy Narewka

z dnia 12 stycznia 2004 r.

w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym

     Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591, z 2002 r. nr 23, poz. 220, nr 26, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568/

z a r z ą d z a m

     wprowadzić zmiany w regulaminie organizacyjnym uchwalonym zarządzeniem Nr 16/03 Wójta Gminy Narewka z dnia 02 kwietnia 2003 r.

§ 1

§ 6 regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka otrzymuje brzmienie:

W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy

znakowaniu spraw posługują się symbolami:

  1. Referat finansowy - 7-mio osobowy - Fn
  2. Stanowisko ds. obsługi rady gminy - 1 osobowe - Or
  3. Stanowisko ds. obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego - 1 osobowe - USC
  4. Stanowisko ds. rozwoju infrastruktury, budownictwa i gospodarki komunalnej - 3 osobowe - Bd
  5. Stanowisko ds. rolnictwa, geodezji - 2 osobowe - Rol
  6. Stanowisko ds. działalności gospodarczej i kasa - 1 osobowe
  7. Stanowisko ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych /Gminny Zespół Reagowania Kryzysowego/ - 1 osobowe
  8. Stanowisko radcy prawnego - 1/4 -etatu lub na umowę zlecenie - Op

9. Stanowisko ds. organizacyjnych i promocji gminy - 1 osobowe - Or

  1. Pracownicy obsługi:

1) kierowca samochodu dostawczego - 1 etat

2) konserwator, robotnicy gospodarczy, operator sprzętu budowlanego, kierowcy

samochodów ciężarowych - 12˝ osób,

3) kierowcy autobusów - 4 etaty.

§ 2

§ 8 pkt 2 regulaminu otrzymuje brzmienie:

Do zadań stanowiska ds. obsługi rady gminy należy:

1) prowadzenie obsługi rady i jej organów w tym protokołowanie posiedzeń,

prowadzenie rejestru uchwał rady, decyzji i zarządzeń wójta, ewidencja interpelacji,

zapytań i wniosków radnych

2) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta, do Sejmu i Senatu oraz

Rad

3) prowadzenie protokółów, wniosków samorządów wiejskich

§ 3

W § 8 regulaminu dodaje się pkt 9 o brzmieniu:

Do zadań stanowiska ds. organizacyjnych i promocji gminy należy:

1) prowadzenie spraw kancelaryjnych, obsługi sekretariatu,

2) prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych

jednostek organizacyjnych,

3) prowadzenie archiwum zakładowego,

4) aktualizacja BIP

5) promocja gminy.

§ 4

     Pozostałe postanowienia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka pozostają bez zmian

§ 5

     Wprowadzenie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka powierzam sekretarzowi gminy.

§ 6

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.02.2004 r.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2004-02-06

Data modyfikacji: 2004-02-06

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2004-02-06