Zarządzenie Nr 82/04
Zarządzenie Nr 82/04
Wójta Gminy Narewka
z dnia 12 stycznia 2004 r.
w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591, z 2002 r. nr 23, poz. 220, nr 26, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568/
z a r z ą d z a m
wprowadzić zmiany w regulaminie organizacyjnym uchwalonym zarządzeniem Nr 16/03 Wójta Gminy Narewka z dnia 02 kwietnia 2003 r.
§ 1
§ 6 regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka otrzymuje brzmienie:
W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy
znakowaniu spraw posługują się symbolami:
- Referat finansowy - 7-mio osobowy - Fn
- Stanowisko ds. obsługi rady gminy - 1 osobowe - Or
- Stanowisko ds. obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego - 1 osobowe - USC
- Stanowisko ds. rozwoju infrastruktury, budownictwa i gospodarki komunalnej - 3 osobowe - Bd
- Stanowisko ds. rolnictwa, geodezji - 2 osobowe - Rol
- Stanowisko ds. działalności gospodarczej i kasa - 1 osobowe
- Stanowisko ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych /Gminny Zespół Reagowania Kryzysowego/ - 1 osobowe
- Stanowisko radcy prawnego - 1/4 -etatu lub na umowę zlecenie - Op
9. Stanowisko ds. organizacyjnych i promocji gminy - 1 osobowe - Or
- Pracownicy obsługi:
1) kierowca samochodu dostawczego - 1 etat
2) konserwator, robotnicy gospodarczy, operator sprzętu budowlanego, kierowcy
samochodów ciężarowych - 12˝ osób,
3) kierowcy autobusów - 4 etaty.
§ 2
§ 8 pkt 2 regulaminu otrzymuje brzmienie:
Do zadań stanowiska ds. obsługi rady gminy należy:
1) prowadzenie obsługi rady i jej organów w tym protokołowanie posiedzeń,
prowadzenie rejestru uchwał rady, decyzji i zarządzeń wójta, ewidencja interpelacji,
zapytań i wniosków radnych
2) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta, do Sejmu i Senatu oraz
Rad
3) prowadzenie protokółów, wniosków samorządów wiejskich
§ 3
W § 8 regulaminu dodaje się pkt 9 o brzmieniu:
Do zadań stanowiska ds. organizacyjnych i promocji gminy należy:
1) prowadzenie spraw kancelaryjnych, obsługi sekretariatu,
2) prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych
jednostek organizacyjnych,
3) prowadzenie archiwum zakładowego,
4) aktualizacja BIP
5) promocja gminy.
§ 4
Pozostałe postanowienia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narewka pozostają bez zmian
§ 5
Wprowadzenie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka powierzam sekretarzowi gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.02.2004 r.
Metryka strony