Zarządzenie Nr63/03

Zarządzenie Nr 63/03

 

Wójta Gminy Narewka

 

z dnia 20 listopada 2003 r.

 

 

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia skontrum w Filii Bibliotecznej w Lewkowie Starym

     Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591, z poźn. Zmianami) zarządza się co następuje:

§ 1

  1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia skontrum w Filii Bibliotecznej w Lewkowie Starym na dzień 20 listopada 2003 r.
  2. W skład komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:

          Przewodniczący - Urbanowicz Maria

         Członek - Wołkowycka Joanna

         Członek - Bakanacz Wioletta

         Członek - Piekarska Agnieszka

         Członek - Bartoszuk Alina

§ 2

  1. Skontrum należy przeprowadzić w okresie od dnia 24 listopada do 10 grudnia 2003 r.
  2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki trwałe.
  3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne w Urzędzie Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.
  4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialnie odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przejęła.
  5. Skontrum dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.
  6. Wpis do arkuszy spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustalaniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie wpisu.
  7. Arkusze spisowe powinny zawierać:

- nazwę jednostki,

- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,

- numer kolejny pozycji arkusza spisu,

- szczegółowe określenie składnika majątku,

- jednostkę miary,

- ilość stwierdzoną w czasie spisu,

- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone

na dowód niezgłaszania zastrzeżeń do ustaleń spisu.

§ 3

     Po zakończeniu skontrum zespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.

§ 4

     Materiały ze spisu przyjmuje Skarbnik Gminy, który sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskiem przedstawi Wójtowi Gminy.

§ 5

     Do dnia 31 grudnia 2003 r. Skarbnik Gminy uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.

§ 6

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2003-11-20

Data modyfikacji: 2003-11-20

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2003-11-20