Zarządzenie Nr 102/04

Zarządzenie Nr 102/04

Wójta Gminy Narewka

z dnia 19 kwietnia 2004 r.

 

w sprawie powołania zdawczo-odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu Obrony Cywilnej w magazynie Urzędu Gminy Narewka.

     Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591 z późn. zmianami) zarządza się co następuje:

§ 1

1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej na dzień 19 kwietnia 2004 r. sprzętu Obrony Cywilnej w magazynie Urzędu Gminy Narewka.

2. W skład komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:

Przewodniczący - Michał Trochimczuk

Członek - Alicja Łuksza

Zdająca - Iwona Sadowska

Przyjmująca - Ewa Charkiewicz

§ 2

1. Spis zdawczo-odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od 19.04.2004 r. do  20.04.2004 r.

2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki.

3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne u  Skarbnika Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają  rozliczaniu się.

4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialnie odpowiedzialne powinni złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane  dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazuje do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca  wszystkie składniki majątkowe przyjęła.

5. Wpis do arkuszy spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej  ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie spisu.

6. Arkusze spisowe powinny zawierać:

- nazwę jednostki,

- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,

- numer kolejny pozycji arkusza spisu,

- szczegółowe określenie składnika majątku,

- jednostkę miary,

- ilość stwierdzoną w czasie spisu,

- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód nie zgłoszenia zastrzeżeń do ustaleń spisu.

§ 3

     Po zakończeniu spisu zdawczo-odbiorczego zespół spisowy składa pisemną informację Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.

§ 4

     Materiały ze spisu przyjmuje Skarbnik Gminy, który sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawi Wójtowi Gminy.

§ 5

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2004-05-14

Data modyfikacji: 2004-05-14

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2004-05-14