Zarządzenie Nr 102/04
Zarządzenie Nr 102/04
Wójta Gminy Narewka
z dnia 19 kwietnia 2004 r.
w sprawie powołania zdawczo-odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu Obrony Cywilnej w magazynie Urzędu Gminy Narewka.
Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591 z późn. zmianami) zarządza się co następuje:
§ 1
1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej na dzień 19 kwietnia 2004 r. sprzętu Obrony Cywilnej w magazynie Urzędu Gminy Narewka.
2. W skład komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:
Przewodniczący - Michał Trochimczuk
Członek - Alicja Łuksza
Zdająca - Iwona Sadowska
Przyjmująca - Ewa Charkiewicz
§ 2
1. Spis zdawczo-odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od 19.04.2004 r. do 20.04.2004 r.
2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki.
3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne u Skarbnika Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.
4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialnie odpowiedzialne powinni złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazuje do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.
5. Wpis do arkuszy spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie spisu.
6. Arkusze spisowe powinny zawierać:
- nazwę jednostki,
- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,
- numer kolejny pozycji arkusza spisu,
- szczegółowe określenie składnika majątku,
- jednostkę miary,
- ilość stwierdzoną w czasie spisu,
- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód nie zgłoszenia zastrzeżeń do ustaleń spisu.
§ 3
Po zakończeniu spisu zdawczo-odbiorczego zespół spisowy składa pisemną informację Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.
§ 4
Materiały ze spisu przyjmuje Skarbnik Gminy, który sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawi Wójtowi Gminy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony