Zarządzenie Nr 103/04

Zarządzenie Nr 103/04

Wójta Gminy Narewka

z dnia 21 kwietnia 2004 r.

 

w sprawie powołania zdawczo - odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków i materiałów trwałych w Świetlicy wiejskiej w Lewkowie Starym.

     Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694; z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1151, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276) zarządza się, co następuje:

§ 1

1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej w świetlicy wiejskiej w Lewkowie Starym na dzień 21.04.2004 r.

2. W skład zdawczo - odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:

Przewodniczący - Urbanowicz Maria

Członek - Sawicka Krystyna

Zdający: - Stocka Mirosława

Przyjmująca - Bartoszuk Alina

§2

1. Spis zdawczo - odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od dnia 22 .04.2004 r. do 27.04.2004 r.

2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki .

3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne u Skarbnika Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.

4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialne odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.

5. Spis zdawczo - odbiorczy dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.

6. Wpis do arkuszu spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie spisu.

7. Arkusze spisowe powinny zawierać:

- nazwę jednostki,

- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,

- numer kolejny pozycji arkusza spisowego,

- szczegółowe określenie składnika majątku,

- jednostki miary,

- ilość stwierdzoną w czasie spisu,

- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód nie zgłoszenia zastrzeżeń co do ustaleń spisu.

§ 3

     Po zakończeniu spisu zdawczo - odbiorczego zespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.

§ 4

     Materiały ze spisu przyjmuje Skarbnik Gminy, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy.

§ 5

     Do dnia 10 maja 2004 r. Skarbnik Gminy uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.

§ 6

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2004-05-14

Data modyfikacji: 2004-05-14

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2004-05-14