Zarządzenie Nr 103/04
Zarządzenie Nr 103/04
Wójta Gminy Narewka
z dnia 21 kwietnia 2004 r.
w sprawie powołania zdawczo - odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków i materiałów trwałych w Świetlicy wiejskiej w Lewkowie Starym.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694; z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1151, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276) zarządza się, co następuje:
§ 1
1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej w świetlicy wiejskiej w Lewkowie Starym na dzień 21.04.2004 r.
2. W skład zdawczo - odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:
Przewodniczący - Urbanowicz Maria
Członek - Sawicka Krystyna
Zdający: - Stocka Mirosława
Przyjmująca - Bartoszuk Alina
§2
1. Spis zdawczo - odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od dnia 22 .04.2004 r. do 27.04.2004 r.
2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki .
3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne u Skarbnika Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.
4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialne odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.
5. Spis zdawczo - odbiorczy dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.
6. Wpis do arkuszu spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie spisu.
7. Arkusze spisowe powinny zawierać:
- nazwę jednostki,
- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,
- numer kolejny pozycji arkusza spisowego,
- szczegółowe określenie składnika majątku,
- jednostki miary,
- ilość stwierdzoną w czasie spisu,
- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód nie zgłoszenia zastrzeżeń co do ustaleń spisu.
§ 3
Po zakończeniu spisu zdawczo - odbiorczego zespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.
§ 4
Materiały ze spisu przyjmuje Skarbnik Gminy, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy.
§ 5
Do dnia 10 maja 2004 r. Skarbnik Gminy uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony