Zarządzenie 121/04
ZARZĄDZENIE Nr 121/04
Wójta Gminy Narewka
z dnia 02 lipca 2004 r.
w sprawie powołania zdawczo odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia w Filiach Szkół Podstawowych w Lewkowie Starym i Siemianówce.
Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U.Nr 121, poz.591) zarządza co następuje:
§ 1
1. Powołuje się zdawczo-odbiorczą komisję inwetaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia wg stanu na dzień 05 lipca 2004 w Filiach Szkół Podstawowych w Lewkowie Starym i Siemianówce.
2. W skład zdawczo-odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:
Przewodniczący - Krystyna Sawicka
Członek - Danuta Kulbacka
Przekazujący - Eugeniusz Wołkowycki - Dyrektor Zespołu Szkół w Narewce
Przyjmujący - Michał Trochimczuk - Podinspektor Urząd Gminy w Narewce
§ 2
1. Spis zdawczo-odbiorczy należy przeprowadzić w okresie 05 lipca do 31 lipca 2004r.
2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki trwałe.
3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne w Urzędzie Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.
4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialnie odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszyskie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.
5. Spis zdawczo-odbiorczy dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.
6. Wpis do arkuszu spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie wpisu.
7. Arkusze spisowe powinny zawierać:
ˇ nazwę jednostki,
ˇ datę przprowadzenia inwentaryzacji,
ˇ numer kolejny pozycji arkusza spisowego,
ˇ szczegółowe określenie składnika majątku,
ˇ jednostki miary,
ˇ ilość stwierdzoną w czasie spisu,
ˇ imiona i nazwiska osób odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód niezgłaszania zastrzeżeń co do ustaleń spisu.
§ 3
Po zakończeniu spisu zdawczo-odbiorczego zaespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.
§ 4
Materiały ze spisu przyjmuje ksiegowa Zespołu Szkół, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencja księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy i przekazuje księgowości Urzędu Gminy.
§ 5
Do dnia 06 sierpnia 2004r. księgowa Zespołu Szkół uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony