Zarządzenie 121/04

ZARZĄDZENIE Nr 121/04

Wójta Gminy Narewka

z dnia 02 lipca 2004 r.

 

w sprawie powołania zdawczo odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia w Filiach Szkół Podstawowych w Lewkowie Starym i Siemianówce.

     Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U.Nr 121, poz.591) zarządza co następuje:

§ 1

1. Powołuje się zdawczo-odbiorczą komisję inwetaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia wg stanu na dzień 05 lipca 2004 w Filiach Szkół Podstawowych w Lewkowie Starym i Siemianówce.

2. W skład zdawczo-odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:

    Przewodniczący - Krystyna Sawicka

    Członek - Danuta Kulbacka

    Przekazujący - Eugeniusz Wołkowycki - Dyrektor Zespołu Szkół w Narewce

    Przyjmujący - Michał Trochimczuk - Podinspektor Urząd Gminy w Narewce

§ 2

1. Spis zdawczo-odbiorczy należy przeprowadzić w okresie 05 lipca do 31 lipca 2004r.

2. Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki trwałe.

3. Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne w Urzędzie Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.

4. Przed rozpoczęciem spisu osoby materialnie odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszyskie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.

5. Spis zdawczo-odbiorczy dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.

6. Wpis do arkuszu spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie wpisu.

7. Arkusze spisowe powinny zawierać:

ˇ nazwę jednostki,

ˇ datę przprowadzenia inwentaryzacji,

ˇ numer kolejny pozycji arkusza spisowego,

ˇ szczegółowe określenie składnika majątku,

ˇ jednostki miary,

ˇ ilość stwierdzoną w czasie spisu,

ˇ imiona i nazwiska osób odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód niezgłaszania zastrzeżeń co do ustaleń spisu.

§ 3

     Po zakończeniu spisu zdawczo-odbiorczego zaespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.

§ 4

     Materiały ze spisu przyjmuje ksiegowa Zespołu Szkół, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencja księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy i przekazuje księgowości Urzędu Gminy.

§ 5

     Do dnia 06 sierpnia 2004r. księgowa Zespołu Szkół uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.

§ 6

     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2004-07-27

Data modyfikacji: 2004-07-27

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2004-07-27