Zarządzenie Nr 40/03
Zarządzenie Nr 40/03
Wójta Gminy Narewka
z dnia 11 lipca 2003 r.
w sprawie powołania zdawczo- -odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia Szkół Podstawowych w Lewkowie Starym i Siemianówce.
Na podstawie art. 26 i art.27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz.591) zarządzam, co następuje:
§ 1
- Powołuje się zdawczo - odbiorczą komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i mienia wg stanu na dzień 21 lipca 2003 r. w Szkole Podstawowej w Lewkowie Starym i w Siemianówce.
- W skład zdawczo - odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:
Przewodniczący - Danuta Kulbacka
Członek - Alicja Łuksza
Przekazujący - Walenty Bartoszu - Dyrektor Szkoły Podst. w Lewkowie
Przyjmujący - Eugeniusz Wołkowycki - Dyrektor Szkoły Podst. w Narewce
Przekazująca - Lilla Tarasiewicz - Dyrektor Szkoły Podst. w Siemianówce
Przyjmujący - Eugeniusz Wołkowycki - Dyrektor Szkoły Podst. w Narewce
§ 2
- Spis zdawczo - odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od dnia 21 lipca do 14 sierpnia 2003 r.
- Spisem z natury należy objąć wszystkie materiały i środki trwałe.
- Przed rozpoczęciem spisu zespół spisowy pobiera arkusze inwentaryzacyjne w Urzędzie Gminy, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczaniu się.
- Przed rozpoczęciem spisu osoby materialne odpowiedzialne powinny złożyć oświadczenie pisemne stwierdzające, że osoba przekazująca wszystkie zrealizowane dowody przychodu i rozchodu składników majątku przekazała do księgowości i wszystkie składniki majątkowe przekazała osobie przyjmującej, a osoba przyjmująca wszystkie składniki majątkowe przyjęła.
- Spis zdawczo - odbiorczy dokonuje się w obecności osób materialnie odpowiedzialnych.
- Wpis do arkuszu spisu powinien nastąpić bezpośrednio po ustaleniu rzeczywistej ilości składników majątkowych w sposób umożliwiający osobom materialnie odpowiedzialnym sprawdzenie wpisu.
- Arkusze spisowe powinny zawierać:
- nazwę jednostki,
- datę przeprowadzenia inwentaryzacji,
- numer kolejny pozycji arkusza spisowego,
- szczegółowe określenie składnika majątku,
- jednostki miary,
- ilość stwierdzoną w czasie spisu,
- imiona i nazwiska osób materialnie odpowiedzialnych oraz podpisy złożone na dowód nie zgłoszenia zastrzeżeń co do ustaleń spisu.
§ 3
Po zakończeniu spisu zdawczo - odbiorczego zespół spisowy składa informację pisemną Wójtowi Gminy o wszelkich stwierdzonych w toku spisu nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia mienia.
§ 4
Materiały ze spisu przyjmuje księgowa Zespołu Szkół, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy.
§ 5
Do dnia 18 sierpnia 2003 r. księgowa Zespołu Szkół uzgodni ewidencję syntetyczną i analityczną z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski co do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony